tavsanuykusu bebeğinizin fizyolojisine değil ama psikolojisine ciddi zararı olur. Bırakın istemiyorsa yemesin, belki tadını beğenmedi, 7 aylık bebeğin burnunu tutup yedirecek kadar ne olabilir yani. Şuan tatları öğreniyor yavrunuz güzel anne, kendinize de ona da stres yapmayın. İlerde başa çıkmak zorunda kalacağı(nız) beslenme bozukluklarının temelini siz atmayın. Acıkınca yer nasılsa. Belki annesinin sütünü çekti canı😊 güzel günler sizinle olsun