Efelar8
UmutsuzPolyanna
Efelar8
Benimde saçlarımın önü açılmaya başlamıştı. Eşim hemen bir kavanoza sarımsakları rendeledi kavanozun yarısına kadar hakiki zeytinyağı koydu sürdük o gün hemen sonra karanlığa koyduk o kavanozu haftada bir gün sacıma sürüp iyice masaj yaptık saçım eskisi gibi gürleşti keklikler kapandı inanmıyordum ama gerçekten doğruymus deneyin sonuç alacaksınız 🥰 biraz kokuyor tabi uygularken ama yıkadıktan sonra koku kalmıyor yapan herkes olumlu sonuç aldı