Efelar8 ben doğum yapalı 1 seneyi geçti 4.ayda dökülmeye başladı o zamana göre azaldı ama yine de dökülüyor. Doğumdan sonra da bi süre vitaminlere falan devam etmek gerekiyormuş ondan da olabiliyormuş. Ben devam edememiştim bebeğim çok zordu onunla uğraşırken kendimi unutmuştum ondan kaynaklı sandım kendimdeki dökülmeyi