Bende başardım sayılır doğumda 36 kilo aldım 50 kilo ile kaldım 86 kilo ile doğuma gittim doğumdan sonra 73 kiloydum. Oğlum şuan 10 aylık bende 55 kiloyum tam istediğim kilodayım. Boy var birazcık gayet ideal durumdayım. Lessli diye youtube de bir spor dalı var çok kolay ve güzel geçiyor tabi termal tayt olmazsa olmaz. Emzirdiğim için ekmeği tamamen kestim ama marul fesleğen gibi yeşillikleri sabah ve akşam yedim ekmek yerine. ABur cuburu kestim kndime ödül olarak ayda birkere çikolata yiyorum oda özel güne denk getiriyorum. Mekik çektim günde 20 ile başladım iki gün yaptım 30 a çıkardım sabah akşam. Şuan 60 yeterli geliyor. Şuan vermekte istemiyorum almakta. 1 dilim ekmek bile istemiyor canım