Hayaletbirisi İnşallah diyorlardır benim üst komşum biz uyarana kadar dur demiyordu 😄 insanlar o kadar değişik ki. Uyardıktan sonra koşmalar kesildi, demek ki müdahale edilebiliyormuş. Dolaylı olarak tanıyorduk kendisini, çocukla hiç ilgilenip oyun oynamadığı için sadece koşuyordu evde sürekli gece yarılarına kadar. Duvarlarımız da çok ince dayanılacak gibi değildi sanki bir yetişkin koşuyor gibi ses geliyordu aşırı şekilde. İnşallah sizinkiler de farkeder apartmanda yaşadıklarını 🤷♀️