Mavininyuztonu alt katımda kimse yok cok rahatız halı cırp cam yıka yapıyorum 🤣cocuklar kosturuyo hatta süpürge dahi acıyorum gece gündüz 🤣üst katımda 2 kişi karı koca aksama 8 e kadar calısıyolar hiç sesleri yok evim yazın serin kısın sıcık yapıda bizim için bulunmaz hint kumasından daha güzel evim 🤣tek sorunum 2+1 degil de keske 3+1 olsa kendi evim satmak Baska yer almakta istemiyorum bu denli rahat yer bulcagımı sanmıyorum en kötü ihtimalle salona gecicem oturma odasını cocuklara oyun yapcam degme keyfime 🤣
Bu kadar detay neden anlattım bilmiyorum affola🌼