eczasli Benimde 6.5 aylık bebeğim 1ay önce randevu alıp vazgeçmiştim. Yarına tekrar aldık ama yine vazgeçicem neredeyse yanlış bişey olur diye çok korkuyorum :(
EnsarAyaz12 Mahirarda4722 2 ay 27 günlükken yaptırdım baktım hareketlenmeye başlıyor hemen yaptırdım çünkü çevrem de geç yaptıranların zorlandığını gördüm bugün 5 . Günümüz ve iyileşti çok şükür kuzum yeni yeni de dönmeye başlıyor tam zamanında yaptırmışım diyorum sarı kartoron yağı ve evde yaptırmayı kesinlikle öneriyorum sargı bezi ile sardırmayın açık kalması gazlı beze yağı döküp kapatın inanılmaz kolay olur ve sakin olmanız lazım sizden etkilenir bebek bol bol okuyun sadece iğne vururken ağlar bide ilk tuvaletini yaparken carpolu 3 saatte bir verirseniz bide elektrikli süpürge sesi sabaha kadar uyur şimdiden geçmiş olsun
Kayraaa59 Mahirarda4722 doğduğu gün ettirdik canım ve verdiğimiz en mantıklı karar olduğunu düşünüyoruz
ZeynpKaya Mahirarda4722 Mahirarda4722 5 buçuk aylıkken yaptırdık biz de. Sünnetten sonra çok ağlar demişlerdi çok gergindim bu yüzden ama hiç öyle olmadı, ilk bi yarım saat ağladı bi de çişini yaparken biraz mızmızlandı o kadar. Emeklemeye çalıştığı için tedirgindim ama doktorumuz engellemeyin sıkıntı yok demişti çok şükür atlattık 12 gün oldu. Yalnız ne kadar erken o kadar iyi hareketlendikçe zorlaşıyor. Her bez değişmede krem sürüyoruz dönmeye çalışıyor vs zor oluyor
Mom0008 Mahirarda4722 3 aylıkken yaptırdım iyi ki diyorum çünkü çok hareketli oldu aşka tutamazdım 6 7 yaşını beklerdim hem böyle olunca etksi altındaysa kalmamış oldu
Mihracs Benim oğlum 14 aylık hala sünnet ettiremedim aşırı hareketli küçükken de aşırı huysuz gazlı bir bebek sürekli ağlıyor diye cesaret edememiştim şimdi de çok hareketli asla durmak bilmiyor diye edemiyorum kısmet artık biraz büyümesini beklicem
Birdunyabircennetannesi eczasli Halkalı İstanbul da özel bir klinikte. Lokal anestezi yaptırdık dikişli olmuştu
Birdunyabircennetannesi Crcs Kesinlikle öyle erken sünnet çok çok önemli. Çok korkuyordum küçük diyordum boşa korkmusum keşke dedim küçükken yaptırsaydım
Handerya VelardaEdiz beim oğlumda 11 aylık yakın zamanda yaptırmak istiyoruz ama çok hareketli ve bez değiştirmeyi hiç sevmiyor hep kaçmaya kalkmaya çalışıyor siz hareket etmesini nasıl engellediniz yada hareket etmesi canını yakmadı mı. .
VelardaEdiz Handerya ilk gün hep salladık ayaklarımızda izin vermedik kalkmasına 2. Gün karton bardakla bezledim ondan canı acımadı sanırım normal oynamaya falan devam etti
Handerya VelardaEdiz bizim oğlan memeye ve bana çok düşkün sürekli kucak istiyor emzirirken kucağıma aldığımda vs canı acır mı diye endişeleniyorum ayakta sallamaylada asla durmuyor normaldede hep memede uyur😔