happy_anne Benim kurutma makinesi var ordan hem mikrobu kırılıyor hemde makine biter bitmez katlayınca ütülü gibi oluyor
motheroftwochildren happy_anne bende kurutmaya atiyorum miss bekletmiyince kırışmıyorda kurutmaya atmazsam utuluyorum daha temiz yeni gibi duruyor
happy_anne MinikMucizem26 MinikMucizem26 aymen kışın çamaşır kurutmak zor oluyor bide artık bebiş var evde kurutamayız onun için aldık
flowerfly MinikMucizem26 9 aylık şimdiye kadar genelde utuledim. Bazen atlıyorum ama yeni aldığım yikadiigm şeyleri ütülüyorum hâlâ.genelde 1 yaşına kadar diyorlar. Ama hiç olmazsa.en.az 6 ay ütülenmeli minik minikler bazen sinir geliyor bana 🤣
MinikMucizem26 flowerfly 😁 maşallah canım sende yapmışsın zaten bu zamana kadar ne güzel. Evet en azından 6 aya kadar hatta yapılabildiği sürece 1 yaş iyidir 🍃☺️
[silindi] MinikMucizem26 biri 3 yaş biri 6.5 aylık ütüye devam ediyorum hep edeceğim hem mikroplar oluyor hem elbiseleri jilet gibi duruyor eşimin de kazak pantolon tişört utulerm
MinikMucizem26 [silindi] sizi de tebrik ederim bunlara yetişmekte en büyük iş zaten 🥰 ütülenince gerçekten herşey yepyeni çok güzel görünüyo o yüzden olması iyi bişey aslında
[silindi] MinikMucizem26 annemde zaten 4 çocuk olunca hep utulermis yeni kalsın diğeri giysin hakikaten şimdi küçük oğluma hep abisinin elbiselerini giydiriyorum hep yeni ,gorenler yeni aldım sanıyor günlük degistigim için solma vs olmadı şaşırıyorlar ya bide bn haftada 3 gün 40ar dakika sürer utum çok zaman almıyor
KubraKaranKaya MinikMucizem26 ilk dolabı yerleştirirken yıkadım ütülwdim birdaha hiç ütülemedim şuan 2 aylık
Elcis Kızım 4 aylık ağız mendilleri, çorapları dahil her şeyini ütülüyorum. Tabi ki yetişmek zor ev işi vs 1 günü buna ayırıyorum neredeyse ütü masası kurulu duruyor kızım uyanıkken bırakıyorum her uyuduğunda yapabildiğim kadar yapıyorum.
MinikMucizem26 Elcis aynen doğru anca bu şekilde yetişilebiliyor zaten Allah kolaylık versin herkese 🙏🏻
esra91 MinikMucizem26 oğlum 10 aylık çorabına kadar herşeyini ütülüyorum. ben kendi çoraplRımız kadar ütü yapıyorum zaten ütüsüz kıyafet giymeyiz. gece 10 da çocuk uyuduktan sonra 12 yr kadar ütü yaptığımı bilirim 😂
Pastaneusuluislakkek MinikMucizem26 sadece dolabını hazırlarken ütüledim. Hiç kendi kıyafetlerimize karıştırmadım, askıdan da direkt katlarım.
MinikMucizem26 Pastaneusuluislakkek anladım canım gerçi bizlerde zamanında ütülü giymedik sonuçta ama işte şimdi yapıyoruz 😊
Balkizinannesitugce MinikMucizem26 27 Aylık hala yikamdigi gibinutuler öyle kaldirirm bizim Evin kuralıdır coraplara kadar utulenir ben yapamazsam eşim.yapar hastayla falan o hafta yardımcı abla çağırırım evin düzeni asla bozmam