Bebegim şuan 9 17 günlük yeni doğduğu dönem utuledim 40 ciktiktan sonra yetişemedim zor bir bebekdi hala öyle. Kirisik ise eger ayırıyorum giyeceği zaman ben yada eşim ütüler. Kaldiki kendimize bile utu yapamıyorum artik. Mikroba da ihtiyacı var cok şükür ilk dönemleri sıkıntısız atlattik geçti gitti.