Brrnaltnts neyden korkuyosun kıss sezaryenden mi? 🥲 valla inan bende ameliyat masasına yattım. Hüngür hüngür ağladım. Henüz doğuma hazır hiç değildim ameliyata yani. O gün ve gecesi aşırı kötü geçiyor geçti benim için ama şuan çok iyiyim şükür ki. 5. günüm bu arada 😊