Kızlar ilk sezaryen yerinizin tam olduğu yerden mi tekrar kesik atıldı yoksa az altından veya üstünden mi? Benim ki 2. Sezaryen aynı doktor da oldum ikisini de. Eski kesinin tam olduğu yere kesik atmış tekrar. Yani tek kesik izi var. Ben altına veya üstüne atacak sanıyordum