HLN bir anne de yazmış zaten hele elektrikli pompalarla süt bir anda bir çoğalıyor daha sonra süt kanalları tıkanıyor tıkandığı zaman mastiti oluyor mastit olduğu zaman bebek rahatça emiyor ve bu da sütün azalmasına sebep olabiliyor. Sahabeye en azından manuel bir pompayla ya da kendinizi rahatlatacak şekilde elinizle sağmayı deneyin. Mesela benim yukarıda yazdığım yöntemle emzirirseniz ve bebeğiniz de emmeyi seven bir bebek olursa diyelim ki sulu emzirdiniz bebeğiniz en beğendi Bir saat sonra 2 saat sonra emeceği zaman en azından bir 10 dakika sonra emzirirseniz sonra sağ tarafa geçersiniz bu şekilde mastıt olmazsınız