Asya2880 benim bundan da beter o kesi yeri resmen küçük bir tepecik ve taş gibi doktor bana yeniden açıp dikmem lazım o pütürlüğü ordan almak için dedi kucağımda 9 aylık bebekle tekrar ameliyata yatmaya hiç olumlu bakamadım artık düzelmez dedi bana sizde gösterin mutlaka doktorunuza