Asya2880 iple derken dışarıdan mı dikildi dikişiniz? Eğer içeriden dikildiyse oda estetik dikiş yapıştırma diyenlerde var ama tamamen yanlış aslında doktorum dedi ordada bi dikiş var sadece içerden dikiliyor dışarıda belli olmuyor yapıştırma gibi duruyor 1 özel 2 kez devlette sezaryanım var hepsi aynı dikti bu tamamen aslımda doktordan doktora değişiyor iz mevzusu özelde yapan doktorum o kadar güzel kesip dikmiştiki yamukluk bile yoktu dumduz incecikti 2.doğumumda devlette oldu doktor çok iğrenç dikmişti bi yeri anyaya bi yeri konyaya bakıyodu resmen😂3.de diken doktor hepsinden güzel dikti oda devlet bu arada eski sezaryan izlerim bile gözükmiyor tek iz gibi incecik dümdüz ve ameliyat oldunuz gayet normal iz olması evet 3.hepsinden güzel dedim ama ilk doğumla arasında fark var tabikide biraz daha kalınımsı gibi bence buda gayet normal ama çokta belli değil kızarıklıklarda zamanla geçiyor öncekki doğumlarda 5-6 aya tamamen kızarıklık geçip izim düzelmeye başlamıştı şuan 2.5 ay oldu baz yerleri hala kızarık dokunduğumda dikiş dokusu sert doktorum muaynede etti bir sorunum da yok normal yani