Deletedmom_23 bi şekilde mama sayısını düşürün bence ek gıdaya abanın çorba içi ekmek vs ve birde şunu diyebilirim bende bundan 1 ay öncesine kadar yeme aralıklarını çok kısa tutuyordum 2 2.5 saat gibi, sonra baktım ki hep öyle yemek istiyor ve bu bana kısa geldi..aynı uyku gibi beslenme aralığını açtım sağlam yedirip 4 5 saat misal en fazla 6 saat aç, daha rahat ettim :)