Kızlar oğlum 1 yaşında.
Ben biraz mamayı azaltmaya çalışıyorum. (Daha fazla ek gıda alması için)
Örneğin sabah kahvaltı yapıyor.
1 yumurta, 1 zeytin, 2 bebek bisküvisi, 1 yemek kaşığı labne, 1 tatlı kaşığı da reçel yedi bugün mesela.
Sonra başlıyor mama diye bağırmaya.
Ek gıda istemiyor mama diye biberonu gösteriyor.
Doymuş olması gerekmez mi?
Bir kase çorba içti dün akşam.
Karnı kocaman şiş yine mama diye ağlıyor.
Her öğünden sonra 210-240 ml mama içiyor
Ne yapmalıyım acaba