zeyderler GamzeDurmus en son iyiydi perşembe günü 6. Ay muayenesi bakalım kaç olmuş. Normal de 180 ml içmes lazım 6. Ayda ama 150 ye bile çıkamadık bizde. Birde mama reddimiz var 3.5 aydan beri
GamzeDurmus atlasert evet sadece mama ile besleniyor, 2 saatte 60 iyi aslında çünkü 4 saatte de 120 yapar bizde 4 saatte 120 içiyoruz aynı şey baktığınız zaman 🥰
GamzeDurmus Aysegul93 ya öyle mi, benim bebeğim bazen 2 kere üst üste 150 bitirebiliyor ama nadir dediğim gibi, çoğunlukla 120 içiyor. Doktorumuz 150e çıkabilir dediği için aslında çıkmak istemiştim ama normalse benim için bir sıkıntı yok 🥲
GamzeDurmus Zeynosileannis demek ki öyle, doktorumuz 150e çıkabilirsiniz dediği için ben çıkmaya çalışıyordum ama demek ki bir sıkıntı olmuyor
GamzeDurmus Elfsdakya benim bebeğimde tam 90da içip bırakıyor bu aralar ama 5-10 dk sonra geri kalan 30u da içiyor öyle bitiriyor tabi 3-4 saatte içiyor
charlotte GamzeDurmus bence 150 fazla. Benim bebeğimin bi düzeni yok. 3 aylikken bazen 180 bazen 60 icerdi. Simdi 4 ay 20 gunluk bazen 90 iciyo bazen 120 doktorumuz da 120 den fazla vermemeye calisin dedi. 😬
GamzeDurmus Xxcns maşallah iyi o zaman çok sevindim 🥰 kilosunda çok şükür ki gerilik yok suan da tabi bir daha ki ayı bilemeyiz 🥲
charlotte GamzeDurmus 7 kg 4 ay 20 gunluk. Premature dogdu. Aslinda cok da degil sanirim burda okuduklarima gore 😁 doktoru kilo cok almasını istemiyor. 😁
Smy3203856 GamzeDurmus kilosu aşırı düşük değilse arttırmayın olması gerekeni iciyor zaten boş yere midesini büyütmeye gerek yok bence:)
sarilaciver07 Benim kızımda 3 aylık 120 üstüne çıkmıyor bı kere 180 oldu bı daha icemedi 120de kaldı zamanla çıkar bence acele etme