Kızlar bebeğim sadece mama alıyor bayağıdır yani 1 aydan fazla 120 içiyordu (bebeğim 3 aylık) su siralar onu bile zor içiyor, doktorumuz 150e çıkabilirsiniz dedi ama içmiyor bitiremiyor hep 1 ölçek bırakıyor. Bazen fazla acıkırsa içiyor ama bir sonra ki mama saatinde yine aynı oluyor. Nasıl artırabilirim bilginiz var mı