bisenakillisinzaten [silindi] yatak odamız geceleri serin oluyor. Kolsuz 2 tog alsam iyi olur sanırım demi?
ihtmozz Laydaren öyle saçma sapan aldığımız ne çok şey var. 1 yaş yünlü dışarısı için tulum almıştım. Oğlumun doğum günü temmuz. 1 kere giymedi 😂
maras46ikincihesap bisenakillisinzaten rahat hareket etmesi açısından kesinlikle ikincisi ilki daha küçük bebekler için olabilir