bisenakillisinzaten 14aylık çocuk için torba tulum sıkıcı olabilir. Ayrıca ayakları açıkta kalsa çok daha iyi olur. Bir de 2 2.5 tog üzerine bir şey örtmeniz onu terletir bu da hastalığa davet çıkarır. Ben doğduğundan beri tulum giydiyorum. Owli uyku gurusu kullanıyorum hala şu an 19 aylık. Zaten uyku grusu 0 3 yaş kapsıyor. Önce torba sonra ayaklk tulum oluyor. Kışın 0.5 tog kullanıyorum içine uzun kollu zıbın ve alt pijama yeterli. Üzerine örtmüyorum. Zaten yastık organı falan yok yatakta sadece çarşaf. Ayaklar da hep çıplak. Hiçbir zaman 2 tog kullanmadım. Bunlara rağmen gece kontrol ettiğimde hiç üşümemiş oluyor. Tabii bunda evin sıcaklığı en büyük etken biizm evimiz 21 derecee altına hiç düşmüyor