Prenss_11 efendim işaret parmaği erken . Bazi bebekler daha erken yapacbilirler evet. Ama genellikle 12 18 ayda yapiyorlar. Mesela benim bebegim 13 ayda yapti arkadasimin bebego 17 ay yapti hiç endiselenmeyin ismine bazen bakmamasi normal. 1 yasinda daha iyi bakicak. Bizdede oyle sorunlar olmisdu ama zamanla daha iyi anliyorlar