AytanCelal sakin olun. Korksanız ne olacak ki olanı engelleyemeyiz hiç birimiz. Benim de oğlum 9 aylık adıyla çağırıyorum bakmıyor bir ay önce doktoru kontrolde çağırdı baktı dedi ama tesadüf de bakmış olabilir. Evlatlar bizim, ne olsa bizim yavrumuz, bir doktora gidin rahatlarsınız en azından devamlı düşünüp kendinizi üzmeyin .Kötü düşünüp çekmeyelim her çocuk bir değil 🌸