restiveduygu yesim42 ben de e-nabızdaki tahlil sonucundan baktım oradaki referans aralığı 133-1498 yazıyor , kızımın sonucu 164 arasında ama düşük tabii
kuzey-21 Busrabsr ben 2 şişe kullandım Şimdş doktora götürüp baktıracağım. Dil altına verirseniz daha etkili olurmuş bilginiz olsun
Jelibonsmom Merhabalar postunuzu gördüm. Bebeğim 7 ay 19 günlük, onda da b12 eksikliği çok düşük diğer vitaminler de yetersiz çıktı. Sizin düzeldi mi ? Post açtım sizi etiketliyorum bakabilir misiniz acaba
kuzey-21 Jelibonsmom beslenmesi iyi çok bi sıkıntımız yok. 20 aylık benmki. Doktor bize şu kadar şişe kullanın demedi ben 2 tane bitirdim. Fazlası da zararmış umarım düzelmiştir
Mtm Jelibonsmom ek gıda çok almıyordu süt daha çoktu Dr her gün avuç içi kadar et yemesi lazım dedi 130 Lara düşmüştü çok şükür ki her gün et verdim ocean kullandı yeni düzeldi daha artık her gün et vermeye çalışıyorum ek gıdaya daha hakimiz suan
_ipekk18 Jelibonsmom çok aman an iştahlı değil emmeside kesik kesik iki emer bırakır yemek vakti a bişey veririm. İki lokma yer ama emmek ister sonra değişik ya anlamadm
Jelibonsmom Mtm Anladım geçmiş olsun 🙏🏻 Bizimki hiç bir şey yemiyor ki nasıl sevdirebilirim nasıl verebilirim eti? Var mı bi öneriniz?
elek01 Busrabsr benimm kiziminda b12 si dusuk cikmisti damla yerine igne kullandik daha etkili oluyomus oyle
Jelibonsmom elek01 Merhaba 🌞 kaç aylıkken düşük çıktığını öğrendiniz? Ve doktor sebebinin ne olduğunu söyledi mi acaba veya herhangi bi öneride bulundu mu tekrar etmemesi için?
Jelibonsmom _ipekk18 Diğer değerleri nasıl peki? Doktor herhangi bi öneride bulundu mu? Tekrar etmesin diye
Mtm Jelibonsmom teşekkür ederim ben genelde köfte olarak veriyorum veya kıymayı sevdiği bir sebze ile soteliyorum ozamn yiyor sade et yemiyor kıymayı da sade yemiyor benim kızım ancak öyle veriyorum
elek01 Jelibonsmom 9 aylikken ogrenmistik genetik olabilecegini soyledin zaten genellikle butun bebeklerde dogumdan.olabiliyomus igne mi damla mi diyensormustu bende igne demistim daha hizli etki ettigi icin haftada bi kere yapiliyodu
elek01 Jelibonsmom surekli et yedirmemi soylemisti b12 vitamini yukselticek seyler yedir dedi bugun yedirdim diger gun yeditmeyim diye dusunme dedi b12 surekli alinip verilen bi vitamin demisti o yuzden nerdeyse hemen hemen et yeditmisyim kofte kiyma gibi her gun farkli bi cesit yapmistim Allahtan eti sevip yiyor
_ipekk18 Jelibonsmom diğer değerleri güzel elhamdülillah 🤲 Herhangi bir öneride bulunmadı sadece Enbe et ve yumurta yesin dedi bide ikimizde fıs fıs verdi
Jelibonsmom Mtm Benimki pütürlü yerken öğürüyo , köfte sert değil mi? Nasıl veriyorsunuz acaba? Kusura bakmayın sorularım için
Mtm Jelibonsmom sorun değil 😊 köfte kıyma sonuçta et kadar değil yani ben kiymasini çekiyorum soğan sarımsak nane kekik köyüp yoguruyorum bazen haşlayıp kızartıyorum bazen sadece haşlama biraz suyuyla birlikte bazende kizartiyourm direk öyle seviyor sade kıymayı da sevdiği sebzeyle yapiyorum veya sulu yemeklerine koyuyorum