Mtm Busrabsr Bize damla olarak verdi spreyin fazla gelicegini soyledi biz 9 ayliktik erken doğduğu için 8 aylık gözüküyordu ondan olabilir
restiveduygu Busrabsr ben doktorunu değiştirdim eski doktoru demir ilacı kullandırtmadı hiç kabız olur diye ama şimdiki doktor hiç kullanmadığımız için demir de kullan dedi. Onu da ocean microfer aldım 1 ml veriyorum günlük damlalıkla
Busrabsr livanurvealpinannesi61 aynen bizede memlktteki doktor oyle dedi burdaki de damls yazdo ocean
yesim42 restiveduygu kaç olması gerekiyormuş peki bizim de 204 çıkmış bebeğimde henüz doktorla konuşma fırsatım olmadı
restiveduygu yesim42 ben de e-nabızdaki tahlil sonucundan baktım oradaki referans aralığı 133-1498 yazıyor , kızımın sonucu 164 arasında ama düşük tabii