Zeynep2304 sağlık ocağında ki hemşire ateş düşürücü verme neticede aşıların içeriğinde ki mikroplar vücuda girdiğinde vücudun bağışıklık sisteminin çalışmasını mikroplarla savaşmasını isteriz ki etkisi olsun bağışıklık sistemi de savunmaya geçince ateş olur dedi. Mantıklı geldi bana. Çok yüksek bir ateşi olmadığı sürece vermemek doğru olur herhalde