Gizemmdenizz aşı yapılmadan verilen ağeı kesici aşının etkinliğini azaltıyormuş.sonrasında bile belli bi ateşe kadar verilmemeliymiş.sağlık ocağında sorun isterseniz sizi bilgilendirirler.bizim ilk gece az ateş olmuştu, 2 gün de çok mutsuzdu halsizdi.sonra geçti.geçmiş olsun şimdiden