Duygu5234 evet çok mantıklı buranın bir çok kullanıcısı var herkes elinden geldiği kadarını her ay ilacına yakın bir bebeğe bağış yapılıp hemen ılacına kavuşmasını sağlayıp sonra başka bır bebeğe gecılebılır veya her on günde bir illa büyük meblağ gerek yok damlaya damlaya göl olur