Mavigri Soysal medyayı artık bu çocuklar için kullanıyorum ben de malesef ki sesini duyurabıldıkleri tek yer orası duyurabılırlerse artık! Dün yine bir bebek vefat ettı ilacını aldığı halde kalbine yenik düştü yavrum. Cok uzgunum gerçekten herkes demek istemıyorum ama çoğunluk boyle devlet yardım etsın diye sırtını dönüyor. Evet bu devletin görevi ama yapmıyorlar işte napalım olume mi terk edelim bu çocukları anlamıyorlar anlamak istemıyolar. Dün geceden beri düşünüyorum ne yapabılırım diye kafayı yicem artık 15 senelik birliktelıgımızde eşim 1-2 defa görmüştür ağladığımı kimsenin yanında ağlamam dün gece ilk defa eşim öyle gördü beni tuvalette oturup ağladım elimden hiçbirswy gelmıyor Allah’ın bi köyündeyim. Keşke burda bi zıncir oluştursak her hafta bagıs yapsak bütçemize göre sonra dekontları buraya atsak happy Kids ailesi olarak topluca bagıs yapsak ya bilmıyorum belki sacmalıyorum ama aklıma bişey gelmıyo postu gören okuyan herkesten rica esiyorum nolur bir fıkır verin beynım durdu sanki.