Yitik bende öyle hissediyorum ama aslında öyle hissetmemeliyiz çünkü buda büyüme giden yolda bir dönem sadece ve bizde robot değiliz elimizden geleni yapıyoruz ve malesef herşey mükemmel olamaz ben aşırı takıyordum baktım ki kendimi mahvediyorum akışına bırakıyorum şimdi çok daha rahat oda baskı hissetmiyor bende suçluluk duygusu pişmanlık keşke öyle yapsaydım böyle yapsaydım o an onu gerektirdi o şekilde yaptım birdahakine daha tecrübeliyim şeklinde kendimi rahatlatıyorum sizede tavsiye ederim sadece bir süre dayanın geçici bir dönem