Yanlız değilsin 8 ay 3 günlüğüz yanından ayrılamıyorum biri dövmüş gibi ağlıyor yere koyuyorum oyuncaklarla oynuyoruz ağlıyor kucak istiyor. Kucağa alıyorum bırak yürücem diye ağlıyor, ağlıyorda ağlıyor. Yürütmekten belim kopuyor tuvalete bile gidemiyorum yemekten geçtim en azından ona hazırlayabilsem yeter diyorum. Bebeklikten beri zordu hala zor bir bebek. Geçicek sağlığı yerinde olsun yeter diyorum.