ak1905 Zsnbr 31 aylık bende bu konuda post açmıştım yeni amacım tuvalet eğitimi vermek değildi aslında çünkü istemiyodu inatçı bı bebek inatlasmak istememiştim o yüzden bıraktım yazın kardeşiyle birlikte öğrensin diye. Pişik oldu çok kötü havalandırmak için bezi çıkardım altına yaptı bı kez neden öle dedim bilmiyorum çiş kaka tuvalete yapalım da çiklta vercem sana dedim 😅 oda üç kez yaptı tuvalete ama altına kaçırdı sonra çiş çiş dedi hemen koştuk yapti da tuvalete ama bugun neden böle oldu anlamadım yani kaslari falan gelişmemiş olsa dün akşam da tutamazdi. Bezi bağla diyodu bezsiz gezmek istemiyodu sabahtan beri hiç bez bağla da demedi anlamadım napayım ben 😑
Zsnbr ak1905 normal ya ayakları üşümüş olabilir yada biz bile bazen tutamıyoruz yAni 😀 o yuzdn bnce bu düşüneceğin en son şey olsn 😀😀😀
Zsnbr ak1905 tabiki vazgeçme 😀😀 31 aylık olmus derdini anlatıyor en azından. Gerci sana diyorm da 20 gün olcak bende vazgeçip vazgeçmeme konusunda kararsızım 😀😀
ak1905 Zsnbr ay valla iki tane olmasalar belki bu kadar zor olmazdı bı hafta denym iyice havalar soğumadan😑
Zsnbr ak1905 oooooo maşallah Allah bağışlasın 😀 beraber büyümeleri güzel ama zor neyse sn büyütmüşsün zaten bak büyüğü küçüğüne örnek olur 😀
Happydef mysa2 merhaba bişey sormak istiyorum. Geceleri kuru kalkmaya baslamismiydi tuvalet eğitimine baslarken
mysa2 Happydef evet kuru oluyordu ama ben ne olur ne olmaz diye bez takıyordum 1 hafta felan taktım baktım hep kuru sonrasında komple çıkardım gece 1 kere çişe kaldırıyordum şimdideler onu da yapmıyorum 2. Çocuk olunca o da uyanmıyor ama gece muhakkak az bişey dahi olsa uykuya yatırmadan çişini yaptırıyorum hadi gece çişi diyerek sonra uyuyor
Happydef mysa2 hmm benim kızım gündüz alışacak gibi geçen ilk defa kendi yapmak istedi tuvalete yaptı ama gece hala dolduruyor bezi hatta bazen taşıyor üzerini değiştiriyorum yeni bez takıyorum sabah yine çiş yapmış olarak kalkıyor daha erken sanirim
Peekaboo Zsnbr gel birlikte yapalım annecim falan de, elinden tut tuvalete otururken hiç bırakma, otururken de ellerini bırakma ben yanındayım bak şimdi kaka yapcan, aferin kaka yapiyo tarzında şeyler söyle. Öyle alisiyorlar. Korkuyordur
mysa2 Happydef biraz öyle devam et ama bezini tak külot bez kullan tavsiyem ve geceleri 2 saatte bi kaldır çişini yapsın tekrar uyusun sonra pskolojik olarak yapmaz bırakır bezi . Görümcemin kızı 2 yası dolmadan söylemeye başlamıştı ama o da öyle 3 yaşına kadar bezledi hep geceleri .
Derin_son Zsnbr bence zorlamayın şuan hazır değil demekki ben de 15 gün uğraştım olmadı bıraktım 5 ay sonra tekrar başladım bu sefer çok daha kolay oldu başardık çok şükür
Zsnbr Derin_son işte bugün ben bağladım 3 saat geçti tabi bu saat diliminde uyudu da snra elimi tuttu anne çiş dedi bezi açtım kupkuru oturup tuvalete yaptı. Tek problemimiz kaka
mysa2 Zsnbr benimki uykuyu seviyor hiç öyle sorun yaşamadım ama baktın ağlıyorsa kaldırma hazır değilsede bezle biraz daha canım