15 gündür bir yola girmişim nasıl cıkcam bilmiyorm 😀kızım bugün 23 aylık oldu. Yazın iki üç defa kakasını tuvalete yaptı annemlerdeydm diye orda başlamak istemedim evime gelince başladım. Van’da yaşıyorum havalar daha da soğumadan su iş çıksın aradan dedim. İlk günler full altına yapıp durdu çişini gece hc bağlamadım mamayı kestim son saatler sıvı vermekten kaçındım neyse bikaç gün kuru uyandı ama iki gündür yine sabah kaçırıyor. Çişini artk söylüyor tuvalete götürüyorm klozet aldım ona oraya yapıyor ama gel gör ki kaka 🤦♀️🤦♀️ 15 gündür hc yorulmadan sıkılmadan altına yapıyor kakasını ne yapacağımı bilmiyorm. Görüyorum kakasını yaptığını ama tuvalete Hcbi şekilde gelmiyorm kriz geçiriyor o kakayı resmen altına yapmaktan zevk alıyor 🤦♀️ Bi psikoloğa yazdım altını bağla bi süre rafa kaldır bir yıl sonra tekrar dene diyor Bnde bagladm ama sonra içim el vermedi geri açtım açtığımda kakasını yapmıştı tabi altı bağlıyken de çiş dedi götürdüm geri bagladm. Ama actm smdi. Offf bi akıl verin lütfen ben ne yapacam. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorm. 15 günü çöpe atıp ara mı vermeliyim yoksa sabretmem mi gerekiyor biraz daha