franzkafka7_ bence cok zor ozellikle ilk sene ama imkansiz da degil.Ilki sakinde olsa ikinci gelince bir alisma suresi gerekiyor.Ikincide cok kucuk tam ilgi cocugu ama ustesinden gelirim diyorsaniz neden olmasin😊benim cocuklarimin arasinda 2,5 yas var.Ilk sene cok zor gecti.Buyuk olan 1,5yasindan beri krese gidiyor.Kres arti esim bana cok yardimci oldu ama sadece buyuk evde olsaydi ona haksizlik olirdi cnku ilgi ve aktivite yPtirmak gefekiyor disari cikarmak gerekiyor.Trk basiniza iki kucuk cocukla cok zor.simdi alistik ama evde oldugumuzda iki tane ayni oyuncakta olsa illa birbirlerinin elledikleriyle iynamak istiyorlar bir rekabet oluyor hala ama bence cok guzel,iyi ki varlar.Bence siz hazirsaniz neden olmasin