franzkafka7_ şahsen benim kızım genel anlamda sakin bir bebek ama şu dönem bir çok kişi gibi beslenme sıkıntısı yaşıyoruz o kadar annem ve eşim ellerinden geldiği kadar yardımcılar eşim çocukla ilgilenir yemek yapar vs ona rağmen düşünmüyorum çünkü ne kadar yardım edilirse edilsin günün sonunda hatta bir ömür boyu sizin sorumluluğunuzda olacak olan bir bebek..
Rahatınıza düşkün müsünüz ?kalabalık aile sever misiniz? İki çocuğu birden Göğüslerim derseniz neden olmasın 😊
Ben hem rahatıma düşkünüm hem de kalabalık aileden hoşlanmam ama olurda ileride fikrim değişirse sonuç ne olur bilmiyorum şu an eşimde ben de ikinciye naynnnn 🧟♀️😰😂
Ha bir de şöyle bir durum var kimisi rahata alışmadan arayı çok açmadan yapmayı tavsiye ediyor arayı açmamanın da avantajları ve dezavantajları olur ölçüp tartın hangisi ağır basıyor