Cookie Merhabalar ☺️Ben hamileyken onu kardeş fikrine alıştırmaya çalıştım ve alıştı da. Tekme attığı zaman hemen oğlumun elini karnıma koyardım kardeşini hissetsin diye onunda çok hoşuna giderdi. İlk gördüğünde öptü kucağına verdim güzelce sevdi. İlk başlarda Kardeşini incitecek hiçbişey yapmadı sevmek istediği zaman yanına geldi güzelce sevdi☺️ Açıkçası bizde onun yanında çok sevgi ilgi göstermedik. Gelip gidip kardeşim seni çok seviyorum diyip öpüyor. İllaki biraz kıskançlık oldu. Ama biz güzelce ona herşeyi anlattık. Şimdiye vurma veya kardeşi istememe gibi bi durumu olmadı çok şükür