Kızlar öncelikle merhaba çarşamba günü acil sezeryana alındım 36 haftalık iken. Malum birde kızım var 16 aylık. ( pedagog randevusu aldık ) fakat bu süre sarfında neler yapmamız lazım ne şekilde davranacağımı şaşırdım. Kızım kendine vurmaya başladı kafasına vuruyor bağırarak, istediği bişey olmayınca kendini yere atıp ağlıyor. Bir odaya geçip kendi başına bi köşede oturuyor. Bazen kucağıma geliyor bazen ise elimi itip çığlık atıyor. Kardeşini sürekli öpmek istiyor öpmesine izin veriyoruz sonra çekip vuruyor. Tabi birde lohusalık durumu var haliyle hassasım sürekli kızımın haline ağlıyorum😭 benim durumumda olanlar nasıl başa çıktınız