Sedaliz normalde uykunuz nasıl hafif mi ağır mı? Benim uykum çok hafiftir o yüzden bebeğimi bir süre kucağımda uyuttum en ufak sese de uyandım çok şükür düşürme falan da yaşamadım. Yattığınız yeri yastıklarla falan güvenceye alıp kucağınızda uyutmayı deneyin isterseniz bebek en azından daha uzun uyuyor.