Nilsevgi bugün 3. Gün hala yapmadı.Sadece anne sütü alıyor.Bekleyecegim biraz daha.Bugün doktora tekrar gittim kontrolümüz vardı.Dedim kac güne kadar kakasini yapmayabilir.10 güne kadar dedi.Zor tuttum kendimi dicektim gerizekalı madem 10 güne kadar neden dün 2 kere lavman yaptın diye? Neyse dedim bosver..Bilmemek zor iste ne bileyim bilsem yaptirirmiydim 😔Sizde sabredin en son care doktor olsun bu konuda..Cunku lavmandan baska elinden bisey gelmiyor.Doktor da bir yere kadar..