MerveSinan Anne sütüyle beslenen bebeklerde 10 güne kadar yapmama normal çişini yapıyosa problem değil benim oğlumda 41 günlük başlarda hergün yapıyodu şimdi 3 güne 1 yapıyo kakasını korkma canım bişi olmaz ☺️ Eğer çok sancılanıyosa kakasını yapamadığı için doktor bize kulak çöpüne zeytinyağ sürüp poposuna süreblrsiniz yağı uyarı olur ozaman yapar demişti onuda deneyebilirsiniz