ben bekarken evde kendim calistim tarihi cografyayi unuttum en cok onlara bakayim dedim, cografyayi fulledim. egitimden battim bu sefer de 😂 öabt de yapamadim yani o da kotuydu. bolumum edebiyat bu arada. bebeginiz kac aylik? bence ona gore degisir biraz.