Benim de 3 buçuk aylık kızım var Allaha emanet. Hem ev hem bebek hem kpss yapabilir miyim bilmiyorum. Online derslere üye olayım diyorum. Çünkü kendi çalışmamla başaramadım şimdiye kadar. Çünkü her çalışmaya başlayışımda 2. Hafta ders mers azmi kalmadı bıraktım hep. Belki online ders alırsam güdüleyici olur diyorum ama yine aynısını yapıp param boşa giderse diye de düşünüyorum 🙄🙄eğitim bilimlerinin hiç bi zaman yapamıyorum ben yaa😭😭 nasıl çalışmalıyım eğitime ne önerirsiniz?