Gulbyzzz biraz uzun ama sonuna kadar okursan sevirim kuzum , canım bunlar çok normal şeyler benimde 6 aylık oğlum var sezeryan oldum sütünü sağaniliyorsan sağ kayınvalıdene bırak eşinide al dışarı çık, kayınvalıdem 20 gün bende kaldı kendi annemde 5 gün bende kaldı okadar iyi geldiki çok zor atlattım ben de sizin gibi çok terliyordum terim bile kokmazdı sütten dolayı iğrenç koku oluyordu sütyenimde vücudumda , her gün yıkanırdım hatta kendimi iyi hissetmek için evde makyaj yapardım her gün duştan sonra saçlarıma maşa felan yapardım kurban bayramında doğum yaptım ben kayınvalıdeme verirdim çocuğu gece , sütümü sağar biberonla verirdim o her saat yedirirdi bende uyurdum dinlenirdim eşime sarılıp, gündüz eşimi alıp cumartesi pazar dolaşmaya bir kahve içmeye giderdim kayınvalıdem yine. Cocukla ilgilenirdi allah razı olsun çok destek oldu kendi annemden ailemden daha çok kaldı yanımda bu arada kendi annem bana yarım saat mesafede kayınvalıdem Giresun’dan geldi bende istanbuldayım , bu süreçte pozitif düşünün korkutmak gibi olmasın ama en iyi zamanları yenidoğan 1 aylık zamanları , ben herşey güzel giderken 3 aylık olduğunda gaz sorunu ile çok uğraştım kolik ti çıldırdım artık ağlama krizlerinden sıçramalarından , şimdide hasta yemıyor emmiyor meme reddi mama reddi ateş sabah tan akşama kadar uyumuyor yetmez gibi her saat uyanıyor , çok bunaldım her dönemleri çok zor ama bir gülüyor ya sana dünyalar senin oluyor , yüzümü seviyor bana gülümsüyor işte herşey geçiyor ozaman . Şuandada tek başıma zorlanıyorum tek bakıyorum her zorluğunu sevgiyle karşılamayı dene emın ol çok iyi gelecek🤍 bizde sarılık olduk bir gece tedavi gördük zor geçti ama geçti en kötü günümüz böyle olsun de şükret 🙏emın ol daha pozitif olacaksın çocuk olunca eşle eskısı gibi olamıyorsunuz eşimde bende şikayetçiyiz aynı anda bırlıkte sofrada yemek dahi yiyemediğimiz günler oldu o yedi ben çocuğa baktım ben yedim o çocuğa baktı burda en büyük destekçiniz eşiniz 🌸 eşim beni gündüzleri öğle arasında kaçıp , 1 2 saat uyutur çocuğa bakardı bu sayede sütümde arttı bana gülmeyin ben bir oğlum olduğuna bebeğim 4 aylıkken alıştım benımsedım yabancı gelıyordu bana tepki verdıkçe daha çok bağlandım lohusayken eşime afedersınız b*k gibi bakardım süreklı ağlardım agresıftim kayunvalıdeme bile çektirdim allahtan alttan aldılar lohusa olduğum için ağlaya ağlaya bebeğimi emzirdiğimi bilirim .ama hepsi geçiyor merak etme bebişi sağlıklı olsunda gerısı hıc önemli değil bebeğim. Bir gün beşikte uyurken ağlamaya başladı ama gözlerini açamıyordu apar topar acile gittik ben orda o kaybetme hissini kalbimde acısını hissettiğim gün hiçbir şeye söylenmemeye yemın ettim rabbim kımseye yaşatmasın