Gulbyzzz öncelikle cümlelerinizden anladığım kadarıyla çok telaşlı ve ne yapacağınızı şaşırmış haldesiniz. Biraz daha sakin olmayı deneyin. Artık sizin sorumluluğunuzda olan küçük bir bebek var. Her şeyiyle siz ilgilenmelisiniz. O yüzden önce bebeğinizin sarılık problemini çözmek için çabalayın. Çözerken de sakin olun çünkü sarılık beslenmeyle birlikte yavaş yavaş azalarak son bulur. Sık sık emzirin, yeterli olmuyorsa da doktorunuzun kontrolüyle mama verin. Buraya kadar bir sıkıntı yok. Gelelim diğer söylediklerinize. Hayatınıza on gündür yeni bir dahil oldu. Şu an nasıl davranacağınızı bilmemeniz ya da eşinizle vakit geçirememeniz çok normal. Sabırlı olun. Eğer yemek, temizlik, bebek bakımı gibi konularda güvendiğiniz, yardım alabileceğiniz birileri varsa hiç çekinmeden yardım istemelisiniz. Böylelikle hem dinlenmiş olursunuz hem sütünüz artar. Pozitif olmaya çalışın. Her şey zamanla yoluna girecek. Bir gün her şeye vakit bulabiliyorken, oturmaktan canınız sıkılırken bir diğer gün su içmeye vakit bulamayacağınız zamanlar olabilir. Artık bambaşka bir hayatınız var. Güzel düşünmeye, tadını çıkarmaya bakın. Bebeğinizi bol bol öpüp koklayın. Eşiniz belki bir ömür yanınızda ama bebeğiniz büyüdüğünde onu böyle sevemeyeceksiniz. 🙃