Huma_kus34 bebislimom bebelac iyi bence ona geçin ocağınıza incir ağacı diker mama fıyatları bende bebelac alıyorum gece falan verıyorum
bebislimom Huma_kus34 6nci ayimizdayiz bır kere sma denedim olmamisti onun diisnda hep hipp kullandım umarım bebelacta problem yaşamayız bizde