bebislimom Kızlar aralarinda ne fark var acaba hipp kullanıyorum ama mama değiştirmeyi düşünüyorum sizce hangisini kullanmalıyım
Makasal bebislimom ben de hipp kullanıyordum şuan bebelac golda döndüm. Normal bebelac ile arasındaki fark gold olan gaz ve kabızlık yapmıyor. Yani öyle söyleniyor 🤷🏻♀️
Boncukkizim bebislimom ben bebelac gold kullanıyorum çok da memnunum. Kabızlık ve gaz sorunumuz yok. Bebeğim tadını da çok seviyor 🥰
Huma_kus34 bebislimom bende bebelac kullanıyoruz kabızlık gaz vs yapmadı hiç arada verıyorum ama bende hipp gecmeyi düşünüyordum hipp iyi değilmi
bebislimom Makasal Bende Gold düşünüyorum bı arkadaş normali daha iyi dedi de kafam karıştı sizlere de danışmak istedim teşekkür ederim 🙏
bebislimom Boncukkizim ayy hadi inşallah bizimki de sever iki kutu hipp kaldı bitsin Bebelac deniycem
bebislimom Huma_kus34 hippten çok memnunum ama çok pahalandi artık zorlanıyoruz oyuzden değişmek istiyorum
Ysmn11-11 bebislimom doğduğundan beri bebelac gold kullanıyorum 7 ay bitti hiç kabildik ve gaz sıkıntım olmadi mamadan memnunum farkı da bu zaten gaz yapmıyor bebelac mamanın geliştirilmiş hali eczacıya sormuştum
ArvenDua Ben de bugün ilk refa Bebelac vericem 8 aylik kaç cc hazırlayıp veriyorsunuz kizlar ya hiç bilmiyorum mama hazırlamayı
bebislimom ArvenDua her 30 CC su için bir kaşık mama koyuluyor canım yani 150 CC yapıyorsan 5 kaşık mama koyuyorsun
ArvenDua Gece uykusunun arasında vermeyi düşünüyorum çok sık uyanmaya başladığı için sütüm yetmediğini düşünüyorum artık , kac cc vermeliyim peki
bebislimom ArvenDua bence 90 CC suyla 3 ölçek mamayla başlayın doymazsa 60 CC daha yapıp verirsiniz ❤️ beim bebeğim 6 aylık geceleri 120 CC hazirliyorum siz ilk defa vereceğiniz için düşük söyledim aslında deneyimleriniz lazım bebisinizin istahina göre şifa olsun kuzucuga ❤️
Huma_kus34 bebislimom bebelac iyi bence ona geçin ocağınıza incir ağacı diker mama fıyatları bende bebelac alıyorum gece falan verıyorum
Zeynep_Akan bebislimom ben eczanede çalışıyorum canım Bebelac Gold sindirime yardımcı olduğu için çok fazla sindirim problemi yaşamazsın bende bebeğime bundan kullandım