ElfBrnveAlmila yagizinannisi ben denizde havuz bezi bitince molfix normal bezi takmıştım. Bez nerdeyse kiloyla su çekti. Bebek hiç rahatsız olmadı. Prima parfümlü gibi geliyor bana, çok güzel kokuyor. İkisinden de alıp denemekte fayda var.
aylinbb molfix biraz plastik bir his veriyor ve bedenleri küçük haberiniz olsun. ben oğlum primada 4 beden giyiyor diye molfix de 4 aldım hep sıktı lastikleri (külot bez)
Dyg1dyg Bebegım dogdugundan berı prıma premınum care kullanıorum. Esım bezı kalmadıgında marketten kendı bezımızıde bulamamıstı molfıx almıs. Hala duruyuo evde. Gece sızdırıyooo bırkere. Prımayla kıyaslanamazkıı.
nrcalkn yagizinannisi prima premium care de taşma yaşadık, bez dışarıdan ıslak ıslak geliyordu sanki elime. Molfixe geçtik. Taşma yapmadı ama primanin yapısı çok güzeldi ve primaya göre molfixin ebatı küçük sanki. 1 numarayi zorla bitirdik molfixde.
Damla6117 yagizinannisi 5 no al o zaman ikiside çok güzel fiyat farkı biraz var aralarında parası mühim değil derken premium olanı al derim ama tabi aktif bebekte güzel