toyanne Dnzdmr merhaba ben de kullandım. İçerisi bitkisel bi zararı yok. Etkisi ise şöyle eğer bebeğinizin aşırı bi gaz sorunu varsa damla sayısı ve verme sıklığınızı arttırırsanız eminim faydasını görürsünüz. Çünkü doktorun önerisiyle ben öyle yaptım