Benim kızım da 4,5 yaşında bende 4 tane doktora götürdüm hepside ilaçsız direk ameliyatı söylediler öncesinde maşallahı var bu kadar sık hastalanmazdı ama artık hafta bir ufakta olsa bir kırgınlığı oluyor. Hem bademcik hem geniş eti ve çok büyük bir iştahsızlık yapıyor bu onda İstanbul’da oturuyoruz son bir kez daha iyi bir doktor bulup götürülemez eğer oda ameliyat derse sürece bakacaz. Küçükken benimde alındı çok şükür bünyem sağlam kolayca hasta olmam ve alınmadan önce bende iştahsızdım sonra yemek yemeye başladım bakalım artık hayırlısıyla
Mrvunluu