reyhantugra şu an iyi çok şükür 13 nisanda olduk ameliyat bizim de her ay mutlaka yaz kış hastaluğımız olurdu geniz etini aldırdık bademcikleri de küçülttük çok azaldı hastalık sayısı size önerim bademcikleri tamamen aldırmayın küçültün çünkü koruyucu görevi var bademciğin tamamen alınması sakıncalı artık buharlaştırma yöntemiyle ameliyat yapıyor birçok hastane neşter vurmuyorlar buharlsştırıp küçültebiliyorlar