Bircaykoyicelim Ah ya uçurtma avcısı, içime mıh gibi oturan kitap belki okuyali 10 sene olacak, o zamanlar ordaki olayları çok anlayamamıştim yazılan çirkinliklerin ne olduğunu hiç bilmezdim şimdi şimdi daha iyi anlıyorum yaşanılan acıları,
Post sahibi arkaaisn dediği gibi diğer kitaplari da mutlaka okumalısınız